Jak dodawać strzałki w programie InDesign

Rysowanie narzędziem Pióro

Krzywą tworzy się poprzez dodanie punktu kontrolnego w miejsce, gdzie krzywa zmienia kierunek i przeciągnięcie linii kierunkowych, które nadają jej kształt. Długość i kąt linii kierunkowych określa kształt krzywej.

Krzywe łatwiej będzie edytować, a system szybciej będzie je wyświetlać i drukować, jeżeli zostaną narysowane przy użyciu jak najmniejszej liczby punktów kontrolnych. Użycie zbyt wielkiej liczby punktów może również wprowadzić na krzywej niepożądane wybrzuszenia. Należy raczej korzystać ze znacznie od siebie oddalonych punktów kontrolnych, a kształt krzywej kontrolować poprzez dostosowywanie długości i kąta linii kierunkowych.

Rysowanie za pomocą kształtów w programie Adobe InDesign

Oczywiście, możesz utworzyć wszystkie rysunki wektorowe widoczne w reklamie poniżej za pomocą programu Illustrator lub innego oprogramowania graficznego - ale możesz też zrobić to całkowicie w programie InDesign. Podążaj dalej, a pokażemy Ci, jak tworzyć modne kwiaty, lampę lawową i wiele więcej na reklamę inspirowaną ideałem lat 60-tych.

Weź InDesign z powrotem do lat sześćdziesiątych

01 z 08

Podstawowymi narzędziami do rysowania wszystkich tych ilustracji są:

Prostokąt, elipsa, narzędzia kształtu wielokąta

Narzędzie Konwertuj punkt kierunkowy (w obszarze Wysuń pióro narzędzia)

Narzędzie bezpośredniego wyboru (biała strzałka w pasku narzędzi)

Pionier

Aby uzupełnić ilustracje, możesz także użyć narzędzi Wypełnienie / obrys, aby pokolorować kształty i narzędzia Przekształć, aby skalować i obracać.

Tekst i układ

Ten samouczek nie obejmuje części tekstowych tej reklamy, ale oto kilka rzeczy, które możesz chcieć sprawdzić, jeśli chcesz spróbować replikować niektóre z nich.

Czcionki:

Nagłówek: Candy Round BTN

Nazwa sklepu (Bell Bottom Thrift) w Bell Bottom Laser (bardzo apropos) i Calibri

Inne egzemplarze: Berlin Sans FB

Etykiety map: Basic Sans SF

Efekty tekstowe:

Bell Bottom ma podstawowy efekt "Inner Bevel"

Kopia sprzedaży Early Bird ma prosty efekt Drop Shadow

Układ:

Marginesy 3 p dookoła (domyślnie InDesign)

Układ wykorzystuje regułę trzecią zarówno w pionie, jak iw poziomie.

Lampa lava zajmuje jedną trzecią pionową.

Informacje kontaktowe i mapa znajdują się w dolnym poziomie trzecim.

Nazwa sklepu znajduje się w prawym górnym rogu, w miejscu trzecim i wokół centrum wizualnego.

Wczesny blurb sprzedaży znajduje się w pobliżu prawego dolnego rogu trzeciego.

Rysowanie pierwszego kwiatu

02 z 08

Poznawanie gwiazd w programie InDesign jest bardziej szczegółowe, jeśli chodzi o przekształcanie wielokątów w kształty gwiazd. Jest to przydatne, jeśli nigdy nie pracowałeś z narzędziem Polygon / Star w programie InDesign.

W tym przykładzie, nasz pierwszy kwiat zaczynamy od gwiazdy.

Narysuj gwiazdę 5-punktową

Wybierz Narzędzie Wielokąt kształt z menu rozwijanego Kształt w Twoich Narzędziach Kliknij dwukrotnie ikonę Narzędzie Wielokąt kształt aby otworzyć okno dialogowe Ustawienia wielokąta Ustaw wielokąt na 5 stron i gwiazdozbiór 60% Trzymaj Przesunięcie klucz podczas rysowania twojej gwiazdy

Zamień Punkty Gwiazdowe w Płatki

Wybierz Konwertuj narzędzie punktu kierunkowego z menu wysuwanego pisaka w twoich narzędziach. Kliknij istniejący punkt kontrolny. Przytrzymaj przycisk myszy. Pojawią się uchwyty tego punktu kontrolnego. Jeśli teraz przeciągniesz mysz, będziesz mógł zmienić już istniejącą krzywą. Jeśli uchwyt jest już widoczny, jeśli klikniesz na uchwyt i przeciągniesz go, zmienisz również istniejącą krzywą. Za pomocą narzędzia Pióro programu InDesign kliknij i przytrzymaj punkt kontrolny na końcu najwyższego punktu swojej gwiazdy Przeciągnij kursor w lewo, a zobaczysz, że twój punkt zamienia się w zaokrąglony płatek. Powtórz dla pozostałych czterech punktów swojej gwiazdy Jeśli chcesz wyrównać płatki po konwersji 5 punktów zakotwiczenia, użyj znaku Konwertuj punkt kierunkowy lub Wybór bezpośredni narzędzie (biała strzałka w Twoich Narzędziach), aby wybrać uchwyty z każdej krzywej i przeciągnąć je do środka lub na zewnątrz, aż spodoba Ci się wygląd twojego kwiatu.

Daj swojemu kwiatowi ładny zarys

Zrób kopię swojego kwiatu i odłóż na bok (do zrobienia drugiego kwiatu)

Wybierz kolor obrysu do wyboru

Spraw, aby skok był grubszy (5-10 punktów)

Dostosuj swój kwiat

Otworzyć Uderzenia panel (F10)

panel (F10) Zmień opcję łączenia na Okrągłe połączenie (daje ładny wygląd w narożnikach wewnętrznych)

Rysowanie drugiego kwiatu

03 z 08

Nasz drugi kwiat również zaczął się jako wielokąt / gwiazda, ale zaoszczędzimy czas, używając kopii naszego pierwszego kwiatu.

Zacznij od pierwszego kwiatu. Zdobądź kopię zrobioną z pierwszego kwiatu przed dodaniem jej obrysu. Możesz zrobić kolejną kopię lub dwie na wypadek, gdybyś bałaganił. Zakręć wewnętrzne rogi. Użyj Konwertuj punkt kierunkowy tool na pięciu wewnątrz punktów zakotwiczonych twojego kwiatu Rozciągają płatki kwiatów. Użyj Wybór bezpośredni narzędzie do wyciągania zewnętrznych punktów kotwiczenia z dala od środka, wyciągając każdy z płatków kwiatu Dostosuj swój kwiat. Użyj Wybór bezpośredni narzędzie do uchwycenia uchwytów któregokolwiek z twoich łuków, aby utuczyć zewnętrzne końce twoich płatków i uczynić wewnętrzne części płatków cieńszymi i uzyskać wszystkie płatki mniej więcej tego samego rozmiaru. Zakończ swój kwiat. Gdy podoba ci się wygląd twojego kwiatu, daj mu Wypełnienie i Udar według twojego wyboru.

Rysowanie Bloba

04 z 08

Możesz nadać swojej kropelce dowolny kształt i możesz zacząć od dowolnego kształtu. Oto jeden sposób, aby to zrobić.

Utwórz początkowy kształt. Narysuj sześciokątny wielokąt. Zmodyfikuj kształt. Użyj Konwertuj punkt kierunkowy narzędzie na niektórych lub wszystkich punktach kontrolnych przeciągając wielokąt do dowolnego pożądanego kształtu. Kolor kropli. Wypełnij blob wybranym przez siebie kolorem.

Rysowanie lampy

05 08

Trzy kształty tworzą naszą lampę. Dodamy "lawę" na następnej stronie.

Utwórz kształt lampy. Narysuj wysoki sześciokątny wielokąt. Zmodyfikuj lampę. Dzięki Wybór bezpośredni narzędzie wybierz dwa środkowe punkty kontrolne i przeciągnij je w dół, aż wielokąt wygląda jak kształt na rysunku # 2. Dodaj kształt czapki. Narysuj prostokąt nad wierzchołkiem lampy, aby uzyskać zakrętkę. Zmodyfikuj pułap. Wybierz dwa dolne punkty kontrolne (po jednym na raz) za pomocą Wybór bezpośredni i przeciągnij je lekko, aż będą wyglądały jak cyfra # 4. Dodaj kształt podstawy. Narysuj kolejny sześciokątny wielokąt w dolnej części lampy dla podstawy z jej górną krawędzią tuż przy lub pod środkowymi punktami zakotwiczenia, które przesunąłeś w kroku 2. Zmodyfikuj bazę. Przeciągnij górne i dolne kotwice z jednej strony podstawy, aż zakryją lampę. Przeciągnij środkową kotwicę do wewnątrz, jak pokazano. Powtórz po drugiej stronie wielokąta. Pokoloruj lampę. Wypełnij lampę, pokrywę i podstawę kolorami do wyboru.

Rysowanie lawy w lampie

06 08

Dodaj lawę do swojej lampy lava używając Kształt elipsy narzędzie.

Narysuj lawę.Narysuj losowe kształty okrągłe / owalne za pomocą narzędzia Elipsa Shape Tool, zachodzące na małą i dużą parę na środku lampy. Zrób podwójną plamę. Wybierz dwa zachodzące na siebie kształty i wybierz Obiekt> Pathfinder> Add przekształcić je w jeden kształt. Dostosuj podwójną plamę. Użyj Konwertuj punkt kierunkowy i Wybór bezpośredni narzędzia do modyfikowania krzywych, aż pojawi się coś, co wygląda jak duży obiekt typu blob, dzielący się na dwie części. Pokoloruj lawę. Wypełnij kształty lawy wybranym kolorem. Przesuń lawę. Wybierz nasadkę i podstawę lampy i przenieś je na wierzch: Obiekt> Rozmieść> Przesuń na wierzch (Shift + Control +) więc pokrywają one te kropelki lawy, które pokrywają się z kapeluszem i podstawą.

Rysowanie prostej mapy

07 z 08

W naszej reklamie nie potrzebujemy skomplikowanej mapy miasta. Coś prostego i stylizowanego działa dobrze.

Narysuj drogi. Narysuj długi, cienki prostokąt przedstawiający drogę.

Wykonaj kilka kopii i użyj Przekształć> Obróć rozmieścić je w razie potrzeby.

rozmieścić je w razie potrzeby. W większości przypadków można pominąć krzywe i drobne zygzaki na drodze. Jeśli na drodze jest znacząca krzywa, zmodyfikuj swój prostokąt na krzywą.

Wybierz wszystkie drogi, a następnie przejdź do Obiekt> Pathfinder> Add przekształcić je w jeden obiekt. Załącz mapę.Umieść prostokąt nad swoimi drogami, pokrywając tylko część, której chcesz użyć do swojej mapy. Stwórz mapę.Wybierz drogi i prostokąt i przejdź do Obiekt> Pathfinder> Minus Back

Aby ukończyć mapę, dodaj prostokąt do oznaczenia miejsca docelowego i oznacz główne drogi.

Składanie ilustracji

08 08

Nie musimy robić nic więcej w naszej Lava Lamp, Blob i Map niż tylko przesunąć je na pozycję. Ale nasze kwiaty wymagają jeszcze kilku manipulacji.

Weź każdy kwiatek i wykonaj kilka kopii.

Skaluj, obróć i zmień kolory wypełnienia / obrysu według potrzeb.

Wybierz dwa lub trzy kształty kwiatów i zastosuj trochę wtapiania (Obiekt> Efekty> Podstawowe pióro)

Groovy! Nasza inspirowana latami 60. ilustracja jest kompletna i zrobiłeś to wszystko w Adobe InDesign. Po prostu dodaj tekst, aby ukończyć reklamę Bell Bottom Thrift.

Jak dodawać strzałki w programie InDesign

Krok 1

Uruchom Adobe InDesign. Utwórz nowy dokument lub otwórz dokument, do którego chcesz dodać strzałki.

Krok 2

Wybierz "Okno"> "Ścieżka", aby otworzyć panel ścieżek.

Krok 3

Wyświetl i wybierz typ grotu strzałki z "Start" w menu rozwijanym w "Palecie ścieżek". Stąd na początku linii zostanie utworzona grot strzałki.

Krok 4

Utwórz koniec linii grotu strzałki, wybierając rozwijane menu "Koniec" w "Palecie ścieżek".

Krok 5

Dodaj linię, w tym strzałkę z punktem początkowym i końcowym, wybierając "Linia" z paska narzędzi. Kliknij "Linia" i przeciągnij kursor w odpowiednie miejsce w dokumencie.

LEAVE A REPLY